FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for An Unburdened Fury

2/9 c73 Guest
You're story and writing amazing, And I really hope you're getting better.
2/9 c1 mst3ktoo
Quite frankly, any Broly capable of rational thought and restraint is out of character.
1/12 c50 Godwyn
If you don't want to waste your time, Why you wasting it by reviewing the story then?

And you talk all this crap, But you never written a story in your entire bloody life.
1/11 c6 Guest
Well this just ruined the entire story lol nah not wasting my time on this trash
11/16/2023 c73 niladrimmk1590
Great story. I wanted to write a review early but i just couldn't stop reading and now that i have finally caught up i can Finally write a review. The story is at a crucial point cant wait for the next chap keep up the work. Good luck hope you figure things out
11/15/2023 c73 SuperSaiyajin4Vegeta
I'm guessing this is gonna be like what Lord Laug tried to do to Earth but instantaneous.
Nail is going to need to fuse with a LOT of his brothers to even match Cooler.
11/11/2023 c73 5Perfect Carnage
Like Goku in the Saiyan Saga, I feel like I got here too late. I hope you're winning the fight against depression.

This is going to sound weird since I've reviewed this fic before, but I hadn't really noticed that you first published it in 2014. 9 years! You're incredibly dedicated. Spoiler warning probably, but how far into the overall fic are we? 70%?
11/10/2023 c73 Isaiah Navarro
Im glad the legend is back, keep your head up homie cause your a talented lad and I hope you can kick that depressions ass,

And don’t forget you got a legion of your loyal reviewers to back you up bro. I hope you know in the past you really helped me with the sadness I was feeling back when I was a junior in high school and there were at times were I wanted to physically hurt myself but I came back to this story and TDFH story, and it always made me feel better I guess you can say you were one of the main people that saved my life

I hope you can start the healing process as soon as possible
11/6/2023 c73 The Rocha
The fight for the Dragonballs just got immensely franctic, and Cooler has just gone Full Exterminatus on Namek.

Also RIP Gohan, Dende and loads of Namekians.

Looks like Nail is gonna save the day. I like when Nail has a bigger role than Piccolo's Pick-Me-Up boost.

Man the Namekian Race is going to be hurt badly.
11/1/2023 c73 twisterblake2015
Impressive
11/1/2023 c73 elck92
Great chapter as usual. Sorry to hear that life has been handing you a shit hand, but hang in there ok? You have plenty of people on this site alone who will root for you.
11/1/2023 c73 DeMightyLubu
Only you know what you’re going through. Stay strong brother.
11/1/2023 c73 fightingchampion
Amazing chapter bro. I hope everything gets better for you. If you need someone to talk to just message me. A lot of us go through it bro. You are not alone on that. You would not believe how many times I became so depressed. Anyways zangya, kogu, and android 18 were awesome in this chapter. They were all putting in work. And as expected cooler pulls some sly shit when backed into a corner. Very true to character. Great chapter bro. And hang in there.
11/1/2023 c73 RzeznikPL
good health to you man
10/31/2023 c73 Jutten
Oh shit. Hope you are doing better, take care of yourself mate
909 Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service