Just In
Community
Forum
V
More
for Watching Their Movie

8/19/2016 c1 13Senpai.Kush
Fucking love that movie haha great story man XD
4/14/2016 c5 5dracologistmaster
Great chapter, I look forward to next update and seeing their reaction to the viking with the burning beard that told Hiccup good morning with a smile on his face.
5/16/2015 c3 5RhymingRobin
You should continue when you're better because this fanfic has so much potential!
5/11/2015 c3 10FreckledBrunette
Uh YA you should continue when you feel better! That's like a Duh answer haha
Hope you get better soon though :-)
5/11/2015 c3 2Jeptwin
I find this awesome and funny please continue
5/11/2015 c3 Chasing Insanity
Aww! Hope you feel better soon and yes, please continue when you feel better.
5/11/2015 c3 1summergirl404
DON'T GIVE UP!
5/11/2015 c3 23hopelessromantic4life
Dang it, I just got here!
5/11/2015 c3 Guest
Please continue the story
also I hope you feel better
5/6/2015 c1 Chasing Insanity
OMG this is so good. I hope to see more soon. BTW I love your username!
5/5/2015 c2 10FreckledBrunette
AHAHAHA! I love it :-D it's really good and funny haha but I did find some errors but they are minor and few so great job XD
5/5/2015 c1 FreckledBrunette
Love it! Can't wait to read more XD and thanks for advertising our story haha :-)
5/5/2015 c1 Guest
This looks really good, I hope you continue this!
Girl with strange ideas.
5/5/2015 c1 9Calikarcha
*Rubs imaginary beard* Hmm yes has potential. I have a few tips for Watching the Movie fics. 1) Have the dragons get curious about hiccup and toothless 2) emotions from the village 3) sarcasam

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service