Just In
Community
Forum
V
More
for King of the Kings

10/16/2019 c1 DragonLark
Lol
9/25/2019 c1 Vseok
It is perfectly. Now I have a new OTP. For several days now I have been thinking about them together.

If you write peyring on them, then I will read about them with pleasure. So thoughts out loud~
8/12/2019 c1 3AlteFritz
The idea of Gilgamesh x Noctis makes me cough I did not see that coming
5/16/2019 c1 Guest
INTERESTING IDEA
4/7/2018 c1 Guest
i am,, very interested in this- damn.
i OTP gilkidu and promptis/OT4 too but i support this anyway
idk if you plan to continue this, but i'm hoping for it!
4/4/2018 c1 Guest
...Noctis x Gilgamesh
New OTP
2/22/2018 c1 ChocoboGilgamesh
To all the reviews saying Gil is gay, y'all wrong. Male, female, all are his to enjoy. [Enkidu is both and neither]

I wonder if Noctis will deal with the Grail's corruption in one try. It's too much like the taint of Daemons to leave unchecked. Though how would he manage to stand up to Gil's Ea without something like Arturia's Avalon?

Hmm, well he would appreciate Shirou's cooking if he did have to try again in the 5th War. Plus I love the thought of Shirou doing the prana transfer ritual with another guy, hehe~
10/12/2017 c1 Guest
Please dont ever continue this...
3/5/2017 c1 6Zane Tribal Tyne Alexandros
Hn, the King of Light vrs the King of Heros? I like it.
2/5/2017 c1 11KazuSakai
Oh god. This cracked me up. Thanks for this attempt if a quite serious one-shot.
1/31/2017 c1 Guest
whaaaaaaat? you made gilgamesh gay/bi?
1/31/2017 c1 ThePizziaMan
Gilgamesh is gay...huh.
1/31/2017 c1 39Gundam-Knight-Chris
That seemed rather... lackluster
1/31/2017 c1 2Kaleidoscope89
Sucks this isn't part of a series. Funny if a bit weird how much Gil came on to him.
1/31/2017 c1 Bilgamesh
Ok, wtf? I mean the last part was quite funny, but sorry to say Gil is gay only for Enkidu!
19 Page 1 2 Next »

Desktop Mode . Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service