Just In
Community
Forum
V
More
for Hikigaya Hachiman's Path to Reformation

1/12 c37 Guest
HAHAHA bro you crack me up every chap
12/22/2021 c54 ZEDNEM
Hoh is the reason why Hachiman doesn’t have a social media is because he thinks he’ll get bullied?

Damnit damn it this fic is affecting my writing
12/21/2021 c45 Guest
I knew something was wrong when Hachiman blackmailed that girl. Now I can no longer trust Hachiman as a reliable narrator.
12/21/2021 c40 Zednem
Bro I don’t understand didn’t Hachiman mention Doki Doki Literature Club as a cultured reference towards Yukinoshita?
12/21/2021 c12 Guest
I feel like “good grief” is gonna be a recurring phrase
12/12/2021 c45 Fanfic21011
HO-LY-Heavens, man, that is one hell of a twister. Wow. Wow. I don't know, words can't express how impressed I'm right now. (claps loudly)
And the best fact is, you update fairly regularly. You're a God of writing. That's what you are.

Cheers.
11/28/2021 c41 HLBRS-H
Impresive
11/27/2021 c29 HLBRS-H
Shame i would like to see that destruction jajaja it would be a sight to see for sure
11/19/2021 c26 Oniisama-senpai
Uhm, I'm not sure if I'm blind, but I think this is the same document as chapter 26 Echoes From Within...
11/16/2021 c60 yo
gekoloniseerd
11/17/2021 c60 1enumeaelish666
If you are going to do a zombie story, make Hachiman immune to the virus, besides that he is the hachiman of this story, not the one with the cannon, even though we know that this hachiman in the background is still he himself knows how to camouflage what will be useful in a world of zombies, and learn skills from Dying Light, in addition to creating a community
11/15/2021 c1 5blackcharizard762
Yo before I read this does this story have a pairing?
11/15/2021 c60 10PervyPanda
Nice chapter as always, and wow, weird the UK isn't on the top ten list, usually, we are quite up there in terms of traffic. Wonder what's happening.
11/15/2021 c60 The-Quiet-Sigma
MC Hachiman in a zombie apocalyps? Hell yeah!.
Also thanks for the update Author-sama!
11/15/2021 c60 Rabbids
Italicyzed text is so anmoying to read
1,698 Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service