FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Alex Rider - You left me

7/27/2020 c5 Guest
I love the story, all the explanations, and the story about blackberry as well! I can not wait to see where this leads! It’s gonna get fun, I can tell. Hopefully you’re able to get more up soon.
7/28/2020 c5 ira1324
She saw the summer ghost, a ghastly creature that preys on innocent chubby cats. When she was a wee lassy her estranged uncle would tell her stories about the ghost and her aunt has claimed to see it. It was then that blackberry knew, that her uncle and aunt weren't crazy at all, For she, had seen the forbidden summer ghost, and her would never be the same from then on.
Sorry if this doesn't make sense I dunno it just came up.
7/28/2020 c5 Only A
I can just imagine the chaos happening whole you were writing this! XD I think she definitely saw a treadmill ;)

On a real note, I like this chapter, it explains why the Sergeant feels so protective of Alex and of course he's another case of a not so great childhood which I reckon would kind of help them bond.
7/27/2020 c5 1Shadow-wolf78
Good chapter and well done. Was nice to see another perspective. Update soon please and thank you.
7/20/2020 c1 Guest
ths story is okay. not that bad not that good
7/22/2020 c4 Shadow-wolf78
Interesting story so far and curious to see where it goes. Keep up the good work and update soon please and thank you.
7/19/2020 c4 Guest
Armadillo is a nice name
7/20/2020 c4 Only A
HAHA them all fainting at the end has me dying XD Ok I'm sorry it's probably not supposed to be that funny but it kind of is. I love this chapter, especially the ending. It really tells the K-unit how much he went through. I can't wait to meet John Rider properly! A couple of names could possibly include: Falcon, Viper, Fox, Owl, Rhino, Leopard, Spider/Tarantula, Dragon, Griffin, Phoenix, Firdrake. I know a couple of them are similar and I don't know if fictional creatures count but ya know :)
7/19/2020 c4 2Cakemania225
Raccoon, lynx, shark, lemur, rhino, meerkat, cheetah, owl, ram, zebra, deer, bat, gecko, (black)widow, hyena

AND MY ALL TIME FAVOURITE OTTER
(Pls try and put otter as one )

Btw love this story
7/19/2020 c4 105Jaylene Olebar
Egaunia, boar, ant, polar bear, shark, fish, hawk, cat, kitten, parrot, hound, lynx, hare, sheep and crow
Seargent Kyle, Seargent Tyler and Seargent Elliott
7/13/2020 c3 Only A
Please keep this up :) I’m hoping that Wolf eases up a bit, I think they’d be a good team.
7/7/2020 c3 2Cakemania225
This is really good. Update soon pls
7/3/2020 c3 3Jason Grace disserves to live
this is really good
43 « Prev Page 1 .. 3

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service