Just In
Community
Forum
V
More
for A Different Life

9/26/2021 c30 TwilightGrl4
That's evil leaving us on a cliff like that. I am really looking forward to the reaction in the next chapter!
9/26/2021 c30 4Clg1978
Ahhh. A cliffhanger...ahhh
Loved the story and chapter, can't wait for the next chapter
9/26/2021 c30 Angel
noooooooooooooooo...damn cliffy please please please update soon I gotta know the reactions. I think you're doing this on purpose..

oh what I wouldn't give to be a fly on that wall too.
9/26/2021 c30 ForeverTeamEdward13
I can’t wait to see their reactions! Please update again soon
9/26/2021 c30 chelsbaby
Such a mean cliffhanger!
9/26/2021 c30 4YaleAceBella12
Please write more.
9/26/2021 c30 Guest
Oh my gosh don't stop there! Haha I am so looking forward to the Huntz reactions- except Honor who will probably be sweet. I also can't state enough how much I love their friend group. Colin, Steph, Paris, Tristan, Louise..they seem like fun, genuine & supportive friends. They're gonna rally around the pair for sure. Logan is just pathetic and gross now with his work and unfaithful marriage, so he dug his own grave. The rest may have the same background, but have decency, maturity, & real relationships.
9/26/2021 c30 Guest
Oh my gosh! What a cliffhanger!
9/26/2021 c30 12Axel Alex
je te déteste ... enfin jusqu'à ce que le prochain chapitre arrive ;)
9/26/2021 c30 52shari
Oh you stinker! Lol. Just can’t wait for the reaction from the nasty family.
9/26/2021 c29 LAtoNE09
This is such a wonderful story. I hope you continue with it
9/25/2021 c29 Axel Alex
j'ai hâte de voir la tête de Logan ainsi que de ses parents
9/25/2021 c29 ForeverTeamEdward13
Great chapter!
9/25/2021 c29 PGwonder
Thank you! I am so looking forward to reading about the engagement party.
9/24/2021 c29 chelsbaby
Love that the party will say Leigh Hayden! I’m glad they’re not waiting til after Colin and Steph’s wedding.
364 « Prev Page 1 .. 5 12 13 14 15 16 17 18 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service