FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Meeting of MiNdS

7/6/2011 c1 Ashans23
OMG! that was funny as hell!
5/7/2011 c1 1Carma Nightmare
Ooo crazy I like
7/13/2009 c1 interesting
Your humor just plain suck. It's not funny, it's just anoying with the potential to become enraging. Take down this gay shit.
4/2/2005 c1 4Fan of Great Works
you F#@king b@$t@rd
2/16/2005 c2 n0b0dysang31
WTF?
1/20/2005 c1 7Athenes muse
you are crazy! I LOVE YOU! lol! keep it up mad one!
1/16/2005 c1 1Sagified Fire
Odd, but definetely amusing. Downright hilarious.
1/13/2005 c1 Racheru-Chan
This is Rasah, Rei's sis, telling you this is the funniest thing I have ever read.
1/11/2005 c1 The Shoebox with Wings
That was random, and odd, and disturbing, and it rocked my sox! YaY!

~La Boite de Chaussures Avec les Ailes
1/11/2005 c1 5Selina Novella
lmao! Sometimes you hust need little funny spoofs to cheer you up. Thank you! You gave me a happy!
1/11/2005 c1 hhhhh
really funny and good. harry is like a ... you know, a ...

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service