Just In
Community
Forum
V
More
for Timon & Pumbaa Meet Tip & Dash

2/2/2014 c1 28DisneyGurl12
i love that song lol
8/25/2010 c1 291Thunderfire
I thought the same thing as well? Even their personalities are the same. Still, Timon and Pumbaa are the better known duo. And most animated films have a comedy duo, don't they? Oh, yeah, cool/weirdo story
10/22/2007 c1 43pseudonomi
lol you know what I found hilarious the most about this fic? when i saw the title when i was scrolling through because Max casella (Tip) was in the original broadway cast of the lion king as- have you guessed it?- timon! I thought that was hilarious! not that i dont adore nathan lane too, but i thought it was funny cuz you said "I noticed that Tip and Dash seem sort of similar to our favorite meerkat and warthog team" hehehe nice story btw. loved it.
10/1/2006 c1 6Pichooi
Hi,

Yeah I always felt Tip and Dash were just antartic versions of Timon and Pumbaa (disney seemed to be running out of ideas ha ha).

Nice short it was fun and funny :)
9/7/2006 c1 44Blue Paratroopa
Cute as they are, they really are Timon and Pumbaa rip-offs. Nice song, though. I'm happy to finally see them together. That's pretty much how their meeting would go.
9/5/2006 c1 1Raven of Azarath and BB
hey its me haley and im ready to read!
9/4/2006 c1 82Bittersweet x
Haha, I noticed that too. Quite funny. Nice work!
8/29/2006 c1 Soontobemoved
cool story! keep it up! :)

Desktop Mode . Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service