FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Cock A Doodle Doo!

11/7/2010 c1 20Mrs Hatake Itachi
Makes one wonder how the man of shin Makoku... you know!
9/10/2010 c1 Midori Me Beriidansaa
OMG! This was soooo hilarious! XDDD
7/7/2010 c1 Lollii
Aww it so funny man.lol .what happen to gwendal and gunter anyway I'm so curious . I think this story can continues on you know
5/4/2009 c1 4BLANCintrigue
Now that I called weird!

Btw it makes me laugh out loud!

It’s really funny! But still weird…

And thanks for reviewing mine.~~
4/26/2009 c1 35HARPG0
Hi! I promised to review and there was this short piece... So, I think I'll review this one. Is it AU? After all, they've see each other in the baths before, right? On the other hand, they were all pretty nice about their "show and tell" and there were no "cock fights" going on. So, I'll have to hand that one to ya! (Ohh...maybe, I shouldn't have written "hand that" after all... *bites nails*)

Have a great day ~

HARPGO :)
6/16/2008 c1 18Vaporwatergirl
That was random but good never the less. You should have another chapter
4/6/2008 c1 16anon azure
okay...that was just weird...
2/9/2008 c1 lizzy
this was the most bizarre thing i've ever read...
1/7/2008 c1 vicky
XDhahaXD best ever^^ that was just hilarious omg! and my brother´s in the same room wondring what i´m laughing at!Xd that was awsome i love you! you just made my day^^
12/9/2007 c1 12Belixas
I am in no shape to laught my ass of... so I, had to choke myself... HHAHAHAHHAHAHHAHHAhspfs 'hjora

åfbj

fjb

aajorö

rjo

aårhj¨

rjw

hhgp'

frbfrj

Sorry BUT OMG HOW FUNNY!
12/9/2007 c1 4Yuri Shibuya
wow wtf I laughed so hard XD
12/6/2007 c1 8Daydreaming Anna
Heh?

O.o

Hontou ni, okashi da.

I burst my stomach laughing so hard weyh.

I read Kimiko-chan's story about Gunter and his nightmares.

*Laughs*

Good story anyway. Damn creative man you!
11/13/2007 c1 10hiya24
That made me laugh so hard, I think I'm going to cry... I'm happy that I was in the right mode to read that because it was just too... I don't even know the right word to describe it (maybe FUBAR?). I think I'll just sit here and laugh/cry for a bit, thanks
8/29/2007 c1 HAHAHA
Oh my... BWAHAHA! AHAHHA! WHAT THE FUCK!

HAHHAAHAHAHA! *pantpant* HAHHAHHAA!

okay I'm done now.. giggle HAHAHA! *Falls off chair*
8/18/2007 c1 23k-shee
*eye twitch*

how...disturbing...BUT I LIKE IT!
32 Page 1 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service