Just In
Community
Forum
V
More
for It Was Real After All

5/28/2012 c5 Guest
Update soon! It's getting good!

I should be a baby boy that looks like Ash be acts like Gary!

Please update soon
5/28/2012 c5 dahlia
UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

I wanna know who that mysterious person is, if that baby is a girl or a boy (i dont care if it is a boy or a girl)and if Gary is ever gonna get back to Ash.
5/27/2012 c1 lulu
UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!
5/22/2012 c5 lol
finally. i hope you will continue it sooner. will you only choose a japanese name? if not then you could choose (female names): Isabell, Eliza or Rose. boys name: Sasha, Avan or Antonio. japanese female names: Midori, Haruka, Kasumi, Hikari, Rin. japanese male names: Kaito, Satoshi, Shigeru or Ren.

they are just suggestions.
5/22/2012 c5 27Kitsune-Ohime-Sama
OMG YAY YOU'RE ALIVE!

*flying tackles hugs you*

Ohime-Sama

PS: YOU'RE MUSE IS SO MEAN! NOT EVEN MY MUSES ARE THAT MEAN! D:

Sakura: Sure about that? -_-

Naruto: If we had the chance, she' be dead at this very moment.

Sasuke: *raises hand* Can I doi the killing! O_O

...Get a life, you three. If you haven't noticed, everyone else somewhat adjusted to being here.

Judai: *runs by* MAH CHOCOLATE! D:

Yugi: NUUU! IT'S MIIIIIINNNEE!

Sakura, Naruto, Sasuke, and I: O_o

Er...I said SOMEWHAT didn't I...?
5/22/2012 c5 Guest
Omg omg omg!

Im loving this!

It should be a boy!

Please update soon!
5/21/2012 c5 SouleaterShinigami
Lovely chapter!

I reckon the baby should be a girl.

And I like the name Atsuko if you'de like to consider it.

Love,

SouleaterShinigami.
5/18/2012 c4 AshxGaryFan
i am so excited for the next chapter. (if there will be ever a next one)
5/18/2012 c4 Yaoilover
when will you continue this story?
5/14/2012 c4 serrie
i love it. please continue. i want to know if gary is gonna get back to ash.
5/14/2012 c4 molly
i love your story. i can not believe it. ash is pregnant? and gary is gone too? please continue this story as soon as possible.
3/10/2012 c4 Kitsune-Ohime-Sama
I hope you come back and write more ecause this story is just o good to leave off! DX
6/8/2011 c4 Jasminewolf65
I can't wait to see what happens next! ^w^
5/11/2011 c4 Wolfworrier911
cool i lke your story but gary leaving a pregnan ash all slone is not nice! contiue please
3/19/2011 c4 AnimeisSIN
I know its been a while but could you please continue? T_T
56 « Prev Page 1 2 3 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service