FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for The Life and Times

2/7/2021 c15 invisiblestrings
can snape just shut the fuck up, damn

“Lily would see that Snape was truly the important one”
huh? when? while your killing her?

ok, seriously. why is snape trying to guilt trip her into staying at hogwarts? so what you fucking greaseball, you deserve to be tormented until you can’t go out of the house without a mask on.

pls snape just shut the fuck up for once in your sad life

okay,

#1: the lily talking to james about luke (when he was late) and james feeling crush, is just not okay. lily pls break up with luke right now.

#2: idk if donna was mentioned in this chapter, but i want more of her. she makes me laugh.

#3: i have a crush on donna (probably apparent in some of my reviews)
2/7/2021 c14 invisiblestrings
Frank talking about Alice to James who doesn’t want to hear about Alice is making me cackle

Oh, come ON, lily and luke need to break up ASAP
2/7/2021 c13 invisiblestrings
frank and alice are so cute. i need them.
2/7/2021 c13 invisiblestrings
it was adam who she had sex with (i’m at the part where donna realizes it was not miles she had sex with)

okay.. so it wasn’t adam. i’m so sorry adam i knew and know you would never do something like that. “don’t tell marlene” idk i just thought he was the only other one.
i’m still kinda confused though

wait nvm i just reread, i understand.

ok so this charlie kid scares me because he says donna isn’t all innocent and i get that but i feel like it something bigger.

sending love for marlene, my girl deserves better (but we all knew she should’ve been with adam anyway)

lily and james (i don’t remember if there were moments in this chap but whatever) are the best. i like the characterization of james, a bit more jerky than i like but whatever.
2/7/2021 c12 invisiblestrings
I NEED MORE MARLENE/ADAM THIS INSTANT
2/7/2021 c12 invisiblestrings
(u reached my reply limit on the other chapter)

NOOO FRANK AND ALICE HAVE TO BE TOGETHER

(and holy shit how am i on chap. 11 already wtf)

I want to be Donna, like please. I want to be a mix of donna and sirius.

but good for alice nonetheless <3
2/7/2021 c11 invisiblestrings
no hate to ken though
2/7/2021 c11 invisiblestrings
okay i don’t really like luke/lily he seems like the ken of harry potter. attractive, romantic, cheesy, but b.o.r.i.n.g
2/7/2021 c10 invisiblestrings
REVIEW TIME

#1: i want donna to be a wlw

#2: fuck Carlotta, she is a bitch and a slut

#3: damn right Sirius is an “alright” bloke, i want to be him

#4: I NEED MORE JAMES AND LILY OMGG

#5: props to lily for going off on her like yes put her in her place

#6: frank. tut tut tut. i need fralice again.

#7: JAMES LISTENING TO LILY FOR GOING HOME FOR CHRISTMAS IS IMMACULATE UGH
2/7/2021 c9 invisiblestrings
lily j evans, i know you didn’t just choose snape over THE james potter.

(he’s a bit of a bitch but you know) better than snape anyway
2/7/2021 c8 invisiblestrings
get a grip on alice wtf
2/7/2021 c8 invisiblestrings
omfg it’s so hard to be mad at frank right now when these memories are so sweet
2/6/2021 c7 invisiblestrings
AHHH I LOVE JAMES AND LILY SO MUCH I JUST OH MY GOD

and marlene and adam just need to get together already wtf

if fralice doesn’t continue i will be heartbroken, mark my words
2/6/2021 c6 invisiblestrings
no way you just did that. frank would NEVER. NOOO OH MY GOD IM FREAKING OUT.

also, donna is my #1. i love her sm
2/6/2021 c6 invisiblestrings
why on gods green earth is marlene listening to him. my girl deserves so much better.
12,201 « Prev Page 1 .. 2 9 10 11 12 13 14 15 22 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service