Just In
Community
Forum
V
More
for The World Shifted

1/25/2019 c1 1mj.romerofiallos
Great in many ways. I have yet to find another fic like this one.
2/18/2018 c2 5Natsuki D
I'd say the world turned upside down the moment you came in contact with light.
Hope to read more soon /
12/20/2014 c2 Arashi - IV of VI
Love it!

This is just a two-shot? Awww...
8/16/2013 c2 15PianoPrincess
I was laughing through this whole thing. I feel that maybe this should be continued, because it was really really good. :)
10/18/2012 c2 D3ATHR0SE
:D fuckin LOVE this story :) PLZ write more!
8/10/2012 c2 6Midnight Kaito
.GOG! **rolls on the floor** I was laughing so hard I couldn't breathe! I like this please continue it! I would love to see where it is different from the L5 canon. I love how L is so hopelessly confused and the fact that there is shit going on that neither L and the staff at Wammy's know about. I'm a bit confused as to who was on the phone though...was it Mello, Matt or Near? Anyways please continue!

Kaito
7/15/2012 c2 75X59
This is just hilarious.
3/25/2012 c2 28Moonlit Phantasy
Hmmm. Interesting...
1/28/2012 c2 17Paint Me Violent
I was laughing non-stop and I'm pleading you. Please, please, continue!
9/9/2011 c2 4Rogue Lumiere Declair
Oh my god I loved it so much it was just to good for words!
6/14/2011 c1 16awakened-earth
I find this really really really, funny. seriously I was laughing out loud while reading this. I wanna know what the last bit of chapter 2 was about, I wanna know what happens untill L and Light leave. I do wish would would add another chapter to it, two chapters is really just too short for this amount of amazingness. =]
4/6/2011 c2 1lesbianspacecrimes
This cant be COMPLETE...tell me it's not...PLEASE!
3/20/2011 c1 sariin
It's awesome! I have no idea what it is about, but still I find it hilarious :D Poor L, not knowing what is going on firts time in his life... You should write more of it ^.^
12/5/2010 c2 16awakened-earth
omg, wow. I wish it was actually true T_T. love it so much. the humour is great, everything is great. especially light, makes me wonder what happened in their past (traumatic experiences?) and different times they've met up. =]
11/12/2010 c2 4Yueli-san
Amazing story, love it just as much as the other AU! I'm hoping you keep adding chapters to it, looking forward to the next update!
36 Page 1 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service