Just In
Community
Forum
V
More
for A little Prank on Jessica

7/21/2015 c16 602Ghostwriter
Ooooh I love this. Great work. Keep it up. Catch ya on the flip side.
5/22/2014 c1 Elsie Ana
Hi! I love your story, but there is a few things you could change. In the beginning of the story, they are eating lunch, not dinner. Also, Edward can't read Bella's mind. A few mistakes here and there but, overall I give you five stars. Good job!

Elizabeth Elisie Ana
3/25/2014 c16 ladylilyofdark
Please please please please infinity please update
1/12/2014 c16 Hella Dead Inside
Please make more chapters
7/19/2013 c16 1pbt117
I LOVE THIS ! lol this is AMAZING! Please please continue!
12/24/2011 c16 Kaya
Haha Lol this is very funny please update soon
5/19/2011 c1 5Ktate
"I then watch Bella's plan unfold in Bella's head"

uhm... i don't think edward can read bella's mind... or at least, not the last time i checked.

js.

anyways, im pretty interested in seeing where this is going. not great, but not bad at all, either.

btw: THEY'RE- they are. THERE- a place. THEIR- something owned by someone.

sorry. it bothers me. (:
5/5/2011 c16 QueenLight20007
Haha please update this is really funny!
5/1/2011 c16 2govolturialecbella
Lol this is very funny please update soon
4/30/2011 c16 buddy317
please continue! This is a great story.
4/30/2011 c16 aashik
awesome update :)
12/31/2010 c15 twi-hardjacob
love! plz update?
11/14/2010 c15 3Selene Rose Grey
Wow. That's so amazing can wait for the next few chapters this otta be good mike is so gonna get it now! Lol great job keep up the good work
10/17/2010 c15 aashik
update update update
10/16/2010 c15 9isagrandex
hahahahahahahahahahahaha! I love this story! please update super quick! I love your work! Its so well written and awesome!
72 Page 1 2 3 4 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service