FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Freak of Nature

9/28 c19 John Ciaccio
Thank you for sharing. Now onto your other works.
7/21 c19 5Nonyaarb
oh man... just as I was getting into it.
6/18 c19 KR74
Still love this story and I hope that you will continue to write it , I can't wait to see what happens next.
6/6 c19 SoSoLazy
Is this finished or you stopped writing?
6/6 c8 SoSoLazy
Haha
6/6 c6 SoSoLazy
Fun to read
4/29 c13 fatandsquat
Harry must have multiples personalities, one for each occasion, like slaughtering hundred of people, or dealing with little girl
4/24 c18 yochan123
omg that was so beautifully ending snape! seriously the fact that almost no time travel fics ends these evil bastards who have been abusing children for 2 decades (by the time snape dies in canon) and jeopardizing their education disgusts me so much

I beg of you please consider continuing this! you are such a gift to the world!
4/24 c17 yochan123
your stories are honestly one of the best I've ever read out of the 2k HP fanfics I've been devouring over the last few years. This is the kind of smart, efficient, pragmatic justice Harry I want.

someone who smite his enemies and goes forward on an important goal to eradicate the corruption and evil shits.

idk why ppl think harry is evil. HE IS NOT EVIL. IF ANY OF YOU LIVED HIS KIND OF ABUSED LIFE AND HAD YOUR LIFE BEING PLAYED OUT AS A SACRIFICIAL PAWN, I AM CERTAIN ALL OF YOU WOULD WANT TO GET REVENGE ON THE PEOPLE WHO PUT YOU THERE

so many corrupt people get away with things every day. it's survival of the fittest, but when one just person can become powerful enough to make a difference, that's when things can really change.
4/24 c16 yochan123
mwahahahahaha the purebloods' bigotry coming to bite their arse, lovely. bastard draco is beautiful. hahahaha reform all of these terrible societies!

sirius's operation drive them batshit insane is coming along nicely. he just needs a lot of cruios on peter and snape - oh yes we must take care of snape

honesestly ron hasn't ANY gryffindor qualities. he's more like an idiotic slytherin. and we must punish snape

We drive the bugger bat shit crazy, destroy his life and all around him, then we can kill him.' Harry thought, 'It's only fitting since he was primarily responsible for destroying my life and my family's.
great plan harry! yes must destroy dumblebitch's everything and murder him
4/24 c14 yochan123
when in doubt, oblivate. weasley and malfoy will get what's coming

yeah i don't believe that ron couldn't find a single empty compartment, the liar.

Betrayal, they all betrayed Harry, both the muggle and the wizarding communities. The muggles by both their individual actions and inactions, and the Wizards in their both individual and community inaction and Dumbledore's actions; celebrating Harry's saving them while he was being starved and beaten, all the while profiting off of Harry's image and story
Yes these horrible ppl. i really want nundu harry to devour them all

honestly idk why dumblebitch is even panicking when he did jack shit during the last war. THEY TOOK DOWN ZERO DEATH EATERS!

good riddance shitty ginny. Luna for the win - the only girl who doesn't want harry for his fame or money!

lmao draco keep mouthing off stupid insults plz bro just give harry an excuse to torture you
byebye dementors. NUNDU IS AWESOME. byebye death eaters. ain't no chance for you guys to escape now that you're all dead

I'm glad my deceased parents enjoyed your wands up until their untimely demise. I'm sure they were especially whipping or twitchy and perfectly suited for them.
yes always gotta have spare wands. none of that ollivander bs
4/24 c10 yochan123
damn i really wish the ring could have off'd dumblebitch. now harry will just have to end him in another way

yes get his money back from dumbles and be free of that SHIT's influence. relegating dumblemort to you know who status is only fitting

i'd hate this bastard more than voldy too given voldy only went after harry due to a prophecy DUMBLEBITCH told snape to tell him he was already insane at that point due to soul splitting
4/24 c9 yochan123
REVENGE! YES eat those goblins lol

fawkes should never be with someone as evil as dumblebitch

and man Gaia why are you forcing harry on this journey. can't he just remain harry in africa T_T
4/24 c7 yochan123
man some ghosts really need to go harm snape and dumbleshit and all the death eaters. i can't imagine those dead ppl won't be haunting them even to the afterlife
4/24 c6 yochan123
granted if GoGo can take magic away for ppl who abuse it she should have taken malfoy and voldemort's magic away lol
1,271 Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service