FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for FaceSpace

9/4/2014 c2 27kirune12
Oh God, this is gold! XD
7/31/2012 c2 zero09q
continue soon
7/30/2012 c1 zero09q
funny I like this
3/2/2011 c2 5PrussiaRox
Update soon. The story is soooooooooooooooo funny
3/2/2011 c1 PrussiaRox
So funny
3/2/2011 c2 4Imou
Imou signed in

Imou: This fanfic is FTW!

Kon: NOOOOO! UPDATE AND MAKE AN ICHIKON!

Imou: Don't you dare... xD continue with the IchiRuki!
3/2/2011 c2 frejalou
haha thanks for the random review pick:D

"that's the gayest joke ever." I'm not sure if I agree with gay, but it definitely cracked me up. sitcom.

for inspiration, try searching idiotic conversations from the internet that have happened in facebook. don't copy but use as a base for your own idiotic ideas:D or another site, fmylife.com is also good!

remember, please, to be LOGICAL and don't just make funny lines. that's why real life usually is funny, at least from my point of view, when a subject LOGICALLY ends up being something completely irrational:D

i've waited for sooooo long for you to update, i almost deleted your fic from my alert list:D
2/27/2011 c2 3Lineor
So funny xDDD
2/27/2011 c2 23Aizawa Li Syaoran Vessalius
hahahaha i like this fic! IchiKon! nyahahahaha!

hey, can i ask you something? i often see a word "FYI" or something alike. can you tell me what is mean?

nice fic ^^

updateeeee again XDD
2/26/2011 c2 Hinatableu
Gack! That's all! (honestly I didn't realise at first and couldn't understand for a split sec why there was nothing under chapter 2 lols)

This one wasn't bad too, yeah I could feel it sliding down slowly compared to the first, but it was still entertaining and funny

^-^. Once again I liked the ending (last few lines) a lot.

I'm sure you'll get some great ideas, I honestly can't think of any though, not something I"m good at LOL, I could still try...

I guess the only idea I can throw out is hmm, maybe a hint at Toshiro and Ichigo's sister(can't remember her name :O, the middle Kurosaki) having a friendly relationship that might sound like it's bordering on something more? ;) I don't know *shrugs* Hehe, a thrown out there somewhat idea! XD

Keep on writing! And have fun! ;D
2/26/2011 c1 Hinatableu
LOL This was hilarious, I looved the ending! ^-^ Very entertaining and creative, can't wait to read the rest lol.

(Sry I don't have an account here, so I guess that makes me a wandering reader) :p
2/26/2011 c2 6inkspl0tch
please write more! i laughed ssoooo hard! xD
2/26/2011 c2 Pop Culture Reference
Lol @ Kon :L
1/29/2011 c1 3Lineor
K ur one of my fav comedy authors xD
1/17/2011 c1 1Siveler
Haha this was funny. Good job!
27 Page 1 2 Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service