FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for A Dare Gone Wrong

5/18/2012 c4 PanonLove
That was sweet, I think :) I'd have loved it more if there was some kind of more background to the story. LOL, but I like it as it is. c:
5/18/2012 c1 PanonLove
That letter was so...poetic. Hahaha. Almost something from the likes of Romeo, or something akin to that. Hahaha. :P
2/6/2012 c4 katesanders422
a.w.e.s.o.m.e I enjoyed this immensely!
4/16/2011 c4 Rawr1229
I think you should keep it going. I liked it a lot! p.s. thats my user name i just cant login now
4/12/2011 c4 6the yellow submarine
This was so sweet :)
4/3/2011 c4 26CityGirl419
Omg! I loved it! It was soooooooo cute! and adorable! =] Really great job! I'm impressed with how fast you did such great work! Nice incorporation with the prompts as well. Just truly great! One of my favorite pairings! =]
4/3/2011 c4 12the potter family
wow. excellent!
4/3/2011 c4 1Progress Not Perfection Lovely
So cute! I love this story! Hated what Scorpius did, but love the ending. Absolutely perfect =)
4/3/2011 c4 1Analie Janes
Aww, that's kinda cute. There's nothing more romantic than forbidden love...and Scorpius and Rose are the perfect candidates! :P Good job writing this! :)

~Analie~

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service