FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Her Fate

7/18/2014 c1 6CrazyLittleTiger
I'm gonna guess Harus red string is connected to Gokudera and even if it isn't well then I demand it be cause I really like the Gokudera x Haru couple. That aside I really enjoyed the story good job.
5/4/2014 c1 7smos
This was a wonderful fic! I rarely get to read good fanfiction in the Reborn fandom, and I'm glad that all the effort digging around the pile didn't go to waste!
10/13/2012 c1 14oliviaotakusama101
amazing, just... simply amazing my dear...

i usually read gokuharu fics, but i decided to give ur haru centric fic a try.

I REGRET NOTHING!

i read it 5 times over, and everytime, i am just amazed at how wonderfully rich the story is. its all about a simple red string. yet i ties everything in perfectly, and ur fic is like a beautifully decorated present, with a red string as a bow.

just the writing and deepness of it, the side of haru that everyone, no matter who, luvs.

i cannot express my luv for it with words, i luv it so much.
the pace was perfect, and the moments, although abit angsty, still somehow made me smile(is that a good thing? -_-)

do u have any1 in mind to fill that mystery man with flesh?
well, as a gokuharu worshipper, i truely want to believe that its gokudera.
another thing, about the "arguements with gokudera (although nowadays they were just for fun)" i really enjoyed that part.

but the ending...

i melted my heart...

i already like haru, but sum how, ur fic made her more respectful.
i luv it so much.
i hope u keep writing, coz its wonderful.
11/21/2011 c1 15Limxuxu09
Ooh! Didn't know you've started writing a KHR fanfic and of course it's amazing as always... How's college life btw?

Anyway, it's hard to guess who the man is but I'm hoping it's Yamamoto or Hibari! :D
10/20/2011 c1 shinkumi-Live
Nice story...

I think it's Yamamoto... "a man who she had never even realized"? Hmmmm... lols. That's my clue anyways/ xD
8/27/2011 c1 cherryzee
gwahh! that was amazing! i love this but so curious of who's behind haru OTL it's gokudera, right? right! *shot*
8/15/2011 c1 14Rinatsu
This story's great! ^^ I'd be guessing that guy is Gokudera...XD That's why Haru's one of my top fav female characters! :)
7/24/2011 c1 20bells-mannequin
Wonderful story :D

Alas, I'm almost happy that I don't know who it is that is standing behind Haru in the last scene.

Thanks for sharing this fanfic!
7/11/2011 c1 arghhh who was the guy
I loved it! You should write more khr fics!
6/18/2011 c1 109Dark Gothic Lolita
I'm gonna go with... Gokudera! Plz tell me if I'm right or not, the suspense is killing me!
6/16/2011 c1 39Neospice12
Hm... someone she's known as long as she's known Tsuna. Well she met Reborn and Tsuna at the same time. I'd be guessing that but then again she also met Gokudera and Yamamoto around the same time I think. Close enough. I'm not sure who it is but I personally do like Yamamoto x Haru most so... heh heh that's my guess.

Twas a cute fic. ^^ Good job! I saw the fanart and was directed here. XD

-Neospice12
6/6/2011 c1 11Madame GiGi
Very well written! And I love the picture. My guess is the man is Fuuta! (not in a lovey-dovey kind of way)
6/6/2011 c1 3kim-shi
Wonderful! ♥ The idea is really sweet and I'd like to believe we all have our red strings attached to someone as well. Haha. The guy can either be Gokudera or Yamamoto. It's really hard to tell if I base it solely on that line but I guess it has something to do with the place where she met her first love sooooo yeah, I think it's Gokudera. XD
6/4/2011 c1 10lunadeartemis
That was wonderful! I really enjoyed how you carried out the story by means of her development from child to adult. It's a neat perspective! oh, and thanks for linking that picture. It fits your story perfectly, and well it enabled me to find a really cool artist on DA.

I hope you write something like a companion piece that will show that mystery man. I really want to know who he is!

My guess is Gokudera? yes, no? lol.
6/4/2011 c1 1Asphen
This was brilliant but sad!
20 Page 1 2 Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service