Just In
Community
Forum
V
More
for High school is just peachy here in the Peach State

2/9/2015 c11 Silently Singing
My wings would probably look like Max's wings.
10/6/2014 c29 2bandfangirlnerd527
1) of course Emily and iggy should get back together! 2) Hannah obviously sabotaged the gift to make max seem like a bitch! (Duh!) 3)... 4) way too many to choose but any original or cover done by Karmin. 5) dance moms, rasing Asia, bring it!, so basically any dancing reliality tv show!
Peace out,
bandfangirlnerd527
6/9/2014 c29 faximum2.14
That was AWESOME! Please update soon!
6/3/2014 c29 hodaya itshakov
listen 2 "perfect two" you will see that this is how i feel about FAX
5/19/2014 c29 Guest
Yay! Please continue doe ;-;

1. Yes! Bring back Eggy o.o please...
2. Def. Lissa or Hannah -3-'
3. I... I don't know ;-;
4. Radio Ga Ga by Queen
5. I don't have a favorite TV Show

But yeah please continue writing love... I like it... it's a great story, you got me addicted :3
5/19/2014 c28 Guest
Yayyyy! Okay here goes :
Fax: YES!
Hannah / Alois: evil planning couple (Thanks, Nudge -_-)
Santa: IDK o.o
Iggy: cute but destroyed couple
5/19/2014 c26 Guest
Happy birthday Y'all! c3
5/19/2014 c27 Guest
RHINO TANK RUNS OVER THIS STORY AND BLOWS IT UP

boogie1954 has exploded Highschool27
5/16/2014 c29 Guest
...update plz! I wanna know!
5/14/2014 c29 Rach
Luv it sooooo much!
5/16/2014 c25 1theDanman2241
Who ah! Sick chapter... Dx
1. Ruth: what would you do if you were run over by a llama? flip!

2. Emily: Favorite character we made up for the story( Melvin, Sarah, Alois, etc.)
Sarah C:
3. Sarah:If u were a chicken nugget, what shape would u be? I'm a dinosaur:) same

4. Rachel: what are your favorite fandoms? Maximum Ride so far 3

5. Katie: Favorite song? NICKELBACK - IDK
5/16/2014 c24 theDanman2241
No! ;-;
5/15/2014 c21 theDanman2241
That's Golden I don't know what to say about this chappy o.o
5/15/2014 c20 theDanman2241
BOOP BOOP BOOOP
5/15/2014 c19 theDanman2241
Cool :D
199 Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service