Just In
Community
Forum
V
More
for The boy at the diner

1/27/2013 c23 10Kirigiri Kyouko
Hmmmmm... you should do another pov soon, but not yet. I'd give it a chapter or two. There is much to tell... but so little time. You might be okay doing Bradley's pov. Btw good job on the chapter, and thanks for including my name in your note.
1/27/2013 c23 1alicelover520
Hey! Im still mad at you cause we haven't talked in AGES! Okay I forgive you :)) umm..I think you should do a kristian or Bradley POV...
Thanks for mentioning me! :)) you could do my pov..also..if it seems right..:))
Update soon!
1/26/2013 c22 10Kirigiri Kyouko
Something has upset Kenny. What exactly? We don't know. Kenny is heart broken. She obviously has been turned down before, and therefore has a negative self image. Finding out that she's a half angle was a nice little plot twist a while back. So Kenny is stressed. Kristian has develped feelings for Kenny. He is hurt that she "moved on" so he's sad. Kristian also has to be majorly questioning what kind of person Kenny is. I suggest one of these approches: 1. Kenny was stressed and got lost in the moment. This could go a few ways. Kristian could either be forgiving or get even more upset with Kenney. This might or might not cause him to shift into a wolf. They could try to be friends so that Kenny can persue other interests. Mabey she feels that she owes the guy that rescued her... ugh! I FORGOT HIS NAME!*dies* okay, so anyway, maybe he has a broken soul that kenny's angel half is trying to heal. Maybe they were ment to be? Who knows?
1/24/2013 c8 Guest
Please spell *Father right cause its really annoying having to read 'fauther'
1/26/2013 c22 1alicelover520
Find inspiration...kik me for more info :))
1/23/2013 c8 2Carlsss2361
Okay, not to be rude or anything but you could use a really good beta and maybe work on your capitalization and grammar skills, then it would be a good story.
1/23/2013 c21 1alicelover520
Long timee! No kik no pm? What dude? Anyway update!
1/22/2013 c21 2zoesouzaxoxo
Omg wow that was wow to be honest in a way I like Bradley and I know that's sounds really bad but it's true now that I know it was a dream I see why Kenny or you went for Bradley
1/11/2013 c20 zoesouzaxoxo
Awe this is probably my favourite chapter because for one you said Zoe cough cough me has good fashion sense so yea mentle high five and for to it was so dam adorable I wish I had a date like that I had one similar minus the dancing and Chinese food but anyway this was so good I wish you could keep update by tomorrow because well one of my favourite parts of the day is reading your fanfic so yea try to update love ya

Zoe Souza
1/11/2013 c19 1alicelover520
awwwww so sweet...can't ait to hear more about me! lol kidding..carry on the with plot it's going amazing! update soon!
1/9/2013 c1 5brookexxxbreakdown
I'm sorry hun but this makes no sence
1/9/2013 c18 1alicelover520
Aww best of luck for school sweety! Update soon!
1/7/2013 c17 2zoesouzaxoxo
Omg I love this song too! nd even though it wasn't a filler I enjoyed it as always ;)
1/5/2013 c15 ChocoBlock
PLZ Update!
I want to know who is there?!
1/7/2013 c17 1alicelover520
awww thats soo soad sweety...update soon...haven't heard from ya! KIK me! ASAP!
80 « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service