Just In
Community
Forum
V
More
for Get The Girl

2/6/2018 c10 WhiteRabbitNo4
Hey, I wanted to tell you, you write really good! I don't know of this story is still going on or when are you going to publish another chapter, but this is one of my first fanfictions rad and i already believe it is amazing! Continue donig what you"'re doing! Love
11/19/2017 c10 Guest
Are you kidding us?,i mean you keep us hunging here we love your story please pretty pretty please finish it .
I hope you read this

A-:)
8/2/2016 c9 BrittanaLove93
I love this story so much. And I think I already read this but I still need you to finish this pleaseeee
8/2/2016 c4 BrittanaLove93
Puck make a move on Quinnie yeahhh.. And damn Pierce you already so whipped
8/2/2016 c3 BrittanaLove93
Damn Pierce you are already so screwed! Good luck in wooing your girl to be ;)
8/2/2016 c2 BrittanaLove93
You are doomed Brittany S Pierce.!
3/25/2016 c10 Kmcneary21
Omg I'm so heartbroken that its not finished i totally love this story and to stop just as its getting good I'm going crazy :(
9/9/2014 c10 BrittanaLove93
It's been years.. Are you really just abandoned this story?
8/22/2013 c10 ironmaidenavenger08
Plz update soon. Thx
-ima08
5/29/2013 c10 nellebm
Update soon :)
4/10/2013 c10 Santanalover16
you have to update this pleeeease! love this fic, so amazing!
4/8/2013 c10 Guest
PLEASE UPDATE (-:-)
4/3/2013 c10 dafuq33
just started this fic last night.. very much enjoyed it, i like the humor in it :) Ideas for the date? Hmm idk.. as long as it's simple, romantic and shocking for Santana ;D
3/29/2013 c10 Guest
PLEASE UPDATE
3/8/2013 c10 LoveSongNR
I started reading it and I just couldn't stop, this it amaaaazing! Can't wait for the date, hope they'll kiss
146 Page 1 2 3 4 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service