Just In
Community
Forum
V
More
for The Yellow Book Of LoL Lemons

9/12 c11 pp
this is shit 3
6/7 c1 booba
booba
5/31/2020 c2 Afrikinreader
And yes I am very triggered and sound like a kid deal with it Biatch!
5/31/2020 c2 Afrikinreader
You're a Beta Male for hating Garen x Kat and just simply hating Garen Hope you die from the Virus!
4/23/2020 c15 UwU
Like you're probably lowkey dead on this but like that follow up with ekko and lux. _
4/11/2020 c15 TeslaTheWolf
Awesome stories~
I was hoping you could do a story with either Kennen, or Veigar (not rule63).
Or better yet, Veigar x Yuumi~
7/11/2018 c8 ProFapper1999
Man thats some quality fap material, keep this stuff up. (Pun intended)
6/15/2018 c3 FUUUUHCK
DO A ZAC X RIVEN!
5/2/2018 c2 invalid
That was...interesting...and a little disturbing...well written tho..couple typos but otherwise it was good. Personally not a fan of the pairing, but that’s just me. Keep up the good work
4/3/2018 c11 TwitchIsAGoodJg
Vel’Koz x Ashe? Since you managed to do Nasus that isn’t too much Xd
1/28/2018 c15 MeatyWolf
I really wanna see a Nami x Kat one of these I have no idea why but please do it xD
11/4/2017 c15 Fan
Where are you now
10/28/2017 c8 allentandouble
love this shit as a female Karma main
10/28/2017 c11 R3S3L3CT
Review on the Ashe x Nasus chapter:

He fucked her like a dog XD
9/29/2017 c4 leonsoryux25
oh my god this elise and lucian fanfic is sooo...
321 Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service