Just In
Community
Forum
V
More
for Consequences

9/9/2016 c3 berrilover123
plz continue the suspence will kill me
its sooooo great u r really awesome -w-
5/9/2015 c3 1Sadhappyfun
Are you going to finish the stroy
2/12/2015 c3 Faithelbunny09
Oh wow! This story is so good! Your such a good writer, too! I really, really hope you continue to write more chapters! I really want to know who he is going to call and if Rintarou is going to be okay! So pretty pretty please with a cherry on top could you keep writing!? The story is really good and very well written!
10/8/2014 c1 1A World Made Happier With Yaoi
Please continue
10/2/2014 c3 14heyhey62
Please continue, it's really interesting!
8/14/2014 c3 haterade
so...so sad ;A; please continue! i wanna know the endinggg
6/25/2014 c3 Chaozsama
great fanfic. I hope it isn't discontinued
6/4/2014 c3 Guest
Omg! Please continue! I need more!
2/28/2014 c3 Ichigo-kun522
Please update fast I want to read more
2/17/2014 c3 4C3C3g1r7
I WANT MORE! poor Rintarou, I want to kill those men myself. Not to shabby for a first FF, can't wait to see where it goes!
1/22/2014 c3 1tuckwoo
Oh noes! ;A;
Please continue with this! I am enjoying this immensely!
1/1/2014 c3 shoeinthekok
Hey! i really want to know what kaede will do to those assholes! can you please continue this? :D thank you and keep up the good work!
11/29/2013 c3 Kimmi
What? This is probably the sadest thing i've ever read. I can't belive you've done this to Rintarou, well not you, but those Assholes! WHY? Rintarou is so inocent, so cute, How could you? TT Kaede must be destroyed, i don't know. If i was him, i would go and make myself Justice! Eye for eye, Bitches ;u;
Keep going!
10/17/2013 c3 Guest
Ugh, this is so good! Please continue!
10/17/2013 c3 yaoi
hey..i love your work...
please update \(n_n)/
16 Page 1 2 Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service