FanFiction.Net
Just In
Community
Forum
V
More
for Puzzle of my Heart

1/8/2016 c21 glo4twilight
haha it was great that sue asked the questions and made bellas mind think. and it seems that edward got it too. i love that things have changed between them and that bella seems far more at ease and accepting that what she has with edward is very different. epov would be awesome!
1/8/2016 c20 glo4twilight
Oh damn i just love your lemons! That was so frickin hot! So glad everything is out n in the open. Great chapter! Love your work
1/8/2016 c19 glo4twilight
So good to be continuing with this I've had so much going on the last few weeks. And it will evenbe nice to review from my laptop later. As for this chapter i thought meeting the parents went pretty well.
1/4/2016 c42 parkesy23
Yay. Such a perfect ending
1/4/2016 c40 parkesy23
Love it so much
1/4/2016 c39 parkesy23
Just perfect for them. She sounds pregnant lol
1/4/2016 c38 parkesy23
Perfect :):)
1/3/2016 c37 parkesy23
So awesome
1/3/2016 c36 parkesy23
Yay. Brilliant.
Happy 2016
1/3/2016 c35 parkesy23
Yay. Awesome
1/3/2016 c34 parkesy23
Just loving it
1/3/2016 c32 parkesy23
Tough chapter
1/3/2016 c31 parkesy23
Oh shit
1/3/2016 c28 parkesy23
Oh silly girl. Loving it
1/3/2016 c26 parkesy23
Very hot
1,345 « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13 14 15 16 23 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service